Μελισσοκομικός Σύλλογος Νομού Πέλλας - Ο Μέγας Αλέξανδρος-ΠΕΝΤΑΠΛΑΤΑΝΟΣ ΤΘ 377,58100,ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ ΠΕΛΛΑΣ-Τηλ:6937275481 Πρόεδρος Κοντόπουλος Αλέξανδρος, 6977 027612 Γιαλαμπούκης Γιώργος- Επίτιμος Πρόεδρος E-mail: beeclubpellas@yahoo.gr,beeclubpellas@gmail.com - BEE CLUB PELLAS-THE GREAT ALEXANDER-YΙANNITSA PELLAS, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-MACEDONIA- HELLAS-GREECE,- Ωράριο λειτουργίας (ΔΕΥΤΕΡΑ+ΤΕΤΑΡΤΗ 18.00μμ-20.00μμ)


Δε φτάνει ο ήλιος μονάχα, η γη σοδειά να δώσει, χρειάζονται κι άλλα πολλά, και προπαντός η γνώση… (Κωστής Παλαμάς)

Έλληνες, ο πραγματικός Έλληνας ηγέτης θα βρεθεί. Το πιο σημαντικό αυτή τη στιγμή είναι να βρεθεί ο πραγματικός Έλληνας ΠΟΛΙΤΗΣ!"

"Προδότης δεν είναι μόνο αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς, αλλά είναι και εκείνος που ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώση του δεν προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για να βελτιώσει το βιοτικό επίπεδο των ανθρώπων πάνω στους οποίους άρχει..." - Θουκυδίδης (460-398 π.Χ.)

Λένε ότι οι πραγματικοί φίλοι μπορεί να περάσουν μεγάλα χρονικά διαστήματα χωρίς να μιλήσουν ή να ειδωθούν, χωρίς ποτέ να τεθεί σε αμφιβολία η φιλία τους. Όταν βλέπονται, ενημερώνονται σαν να είχαν μιλήσει την προηγούμενη ημέρα, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο χρόνος που πέρασε ή πόσο μακρυά ήταν!

“Γίνε εσύ η αλλαγή, αν θες να αλλάξεις τον κόσμο” Μ.Γκάντι

etm-mthoney-720p από cosmosdocumentaries



Μακεδονία ~ Ένας πολιτισμός αποκαλύπτεται ~ bbc... από KRASODAD





Καιρός ...απο το toukairou.com

ΤΟ BLOG ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ MOZILLA FIREFOX- YOU CAN SEE BETTER THIS BLOG WITH MOZILLA FIREFOX


Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009

Τα Σπάτα της Θεσσαλονίκης;

7 06 2008

Όταν κατασκευαζόταν το αεροδρόμιο των Σπάτων στην Αθήνα, του οποίου ο σχεδιασμός και η υλοποίηση κράτησε πάνω από 30 χρόνια, πολλοί ήταν αυτοί που έλεγαν ότι θα είναι τεράστιο και πέρα από τις ανάγκες της πόλης, ασύμφορο οικονομικά και συνεπώς ένα μεγαλοιδεατικό project.

Τα γεγονότα βέβαια διέψευσαν τους πάντες, καθώς η Αθήνα μπορεί να υπερηφανεύεται ότι έχει ένα αξιοπρεπές ευρωπαϊκό αεροδρόμιο, βιώσιμο οικονομικά και μάλιστα κερδοφόρο, που έχει καταφέρει να αυξήσει τις προσγειώσεις στην Αθήνα, παρόλο που δεν έχει καταστεί ακόμη κόμβος για τη Μέση Ανατολή.

Το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης είναι αδιαμφισβήτητα επαρχιακό. Θα ήταν εξαιρετικό για την Αλεξανδρούπολη ή την Καβάλα, αλλά όχι για μια πόλη 1 εκατομμυρίου κατοίκων στο κομβικότερο κομμάτι της Χερσονήσου του Αίμου.

Γνωρίζω ότι έχουν αρχίσει τα σχέδια επέκτασης (δες εδώ το master plan), αλλά αναρωτιέμαι ποιάς επέκτασης; Της κοντόφθαλμης που θα μπαλώσει την κατάσταση για άλλα 10 χρόνια; Αυτής της οποίας οι διάδρομοι ο ένας θα καταβροχθίσει τον Θερμαϊκό και ό άλλος θα αγγίζει τα μπαλκόνια της Περαίας;

Έτσι μπαίνω στον πειρασμό να σκεφτώ ποιό μέρος θα μπορούσε να αποτελέσει τα Σπάτα της Θεσσαλονίκης. Κατά καιρούς έχουν ακουστεί σενάρια για το Καλοχώρι, αλλά και πάλι αφενός η κοντινή απόσταση με την πόλη, η ακριβή αξία της γης και η αμφίβολη καταλληλότητα του εδάφους με κάνουν σκεπτικό.

Πολύ καλύτερο μου φαίνεται το σενάριο του στρατιωτικού αεροδρομίου στο Πλατύ (Παλαιοχώρι) Ημαθίας. Ενός αεροδρομίου που είναι ήδη δοκιμασμένο από το στρατό, σε μια μεγάλη κοιλάδα σε πολύ μικρή απόσταση από τη Θεσσαλονίκη (42 χλμ περίπου). Τι πλεονεκτήματα διαθέτει η περιοχή;

α) έχει δοκιμαστεί γι αυτή τη χρήση

β) διαθέτει σιδηροδρομικό δίκτυο προαστιακού σιδηροδρόμου με τη Θεσσαλονίκη και συνδέεται σιδηροδρομικά με Έδεσσα, Φλώρινα, Βέροια, Λάρισα, Κατερίνη.

γ) είναι δίπλα στην ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό

δ) απέχει περίπου 40 χλμ από τη Θεσσαλονίκη, την Κατερίνη, τη Νάουσα, την Έδεσσα, το Κιλκίς και λιγότερο από 100 από τη Λάρισα, την Κοζάνη, τα Μουδανιά, τις Σέρρες και τα σύνορα με τη FYROM.

ε) εξυπηρετεί εξαιρετικά την εξαγωγή γεωργικών προϊόντων της Ημαθίας (ροδάκινα), της Πέλλας (σαλιγκάρια, κονσέρβες, σπαράγγια) και της Πιερίας (κεράσια, ροδάκινα).

Και για να μη συμβεί ότι με το Ελληνικό στην Αθήνα θα μπορούσαν να εξεταστούν δυο ενδεχόμενα για το αεροδρόμιο της Μίκρας. Είτε να παραμείνει ως ένα μικρό city airport, εφόσον είναι βιώσιμο οικονομικά (πράγμα δύσκολο εδώ που τα λέμε), είτε ο χώρος να αναπτυχθεί βάσει σχεδίου για οικιστική χρήση με μεγάλες εκτάσεις πάρκων, παραλιακό μέτωπο και κάποιες εμπορικές χρήσεις, ώστε σε συνδυασμό με το παλιό οικόπεδο της ΕΡΤ που πρόκειται να “αξιοποιηθεί” οικιστικά να δημιουργηθεί -με κανόνες και όραμα, και όχι άναρχα- η επέκταση της πόλης και η ένωση της με τα προάστια της Περαίας και της Επανομής.


http://skg2020.wordpress.com/2008/06/07/

1 σχόλιο:

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Άνθιμε γεια σου.
Για να κατασκευαστεί ένα Α/Δ γίνονται επί πολλά έτη παρατηρήσεις και λαμβάνονται πολλοί παράγοντες υπ όψιν .Το αναφερόμενο λοιπόν Α/Δ χρησιμοποιήθηκε απ τους Γερμανούς κατά τον πόλεμο και συνεχίζει να λειτουργεί σήμερα ως Στρατιωτικό με ένα μεγάλο μειονέκτημα .Παραμένει αρκετές ημέρες το έτος κλειστό λόγω της τοπικής επικρατούσης ομίχλης.